Imię:Ichimaru Nazwisko:Chikimomi Klan:Chikimomi Kekkei Genkai:Suiton Shisei lvl.3 bez dodatku dmg
Organizacja:ANBU Kasa:1.000 G Chakra:5000 HP:4000 Ekwipunek:10 kunai, katana
Jutsu: Mizu Kawarimi ranga: D czas nauki: 2h opis: wodna wersja kawarimi czakra: 50
Mizukiri no Yaiba ranga: D czas nauki: 5h opis: w reku tworzy się wodny miecz czakra: 200
Kokuun no Jutsu ranga: C czas nauki: 8h opis: technika jest bardzo prosta, polega ona na stworzeniu deszczu z ropy czakra: 500
Mizuame Nabara ranga: C czas nauki: 8h opis: po wykonaniu kilku pieczęci pluje się wodą i tworzy się duża kałuża, wystarczy że przeciwnik na nią wejdzie i się przykleja czakra: 500
Mizu Bunshin no Jutsu ranga: C czas nauki: 8h opis: tworzy się wodna replikacja czakra: 80 za klona
Suirou no Jutsu ranga: C czas nauki: 10h opis: jutsu polega na złapaniu kogoś w wodzie i uwięzieniu go w wodnej kuli czakra: 300
Baku Suishouha ranga: B czas nauki: 12h opis: technika wymaga skumulowania olbrzymiej ilości czakry, polega to na wypuszczeniu z ust wody, tworzącej jezioro czakra: 3000 obrażenia: 600
Goshokuzame ranga: B czas nauki: 9h opis: po przyłożeniu ręki do wody, pod jej taflą tworzą się rekiny (5) atakujące przeciwnika pod wodą czakra: 400 obrażenia: 200 na rekina
Gousuiwan no Jutsu ranga: B czas nauki: 9h opis: dzięki tej technice można powiększyć swoje mięśnie za pomocą wody czakra: 400 dodatek: +5 siła i 3 wytrzymałość
Hahonryuu ranga: B czas nauki: 12h opis: jest to wodna wersja rasengana, niestety nie tworzy takich samych obrażeń czakra: 400 obrażenia: 1000
Mizu Kamikiri ranga: B czas nauki: 10h opis: po podniesieniu nogi kapie po niej woda, potem trzeba uderzyć w podłoże i idzie w przeciwnika wodne cięcie czakra: 600 na atak obrażenia: śmierć (tnie skały)
Suijinheki ranga: B czas nauki: 15h opis: jutsu polega na stworzeniu przed sobą fali wodnej która chroni przed atakami katon czakra: im więcej tym lepiej
Suikoudan no Jutsu ranga: B czas nauki: 15h opis: z wody lecą na przeciwnika wodne pociski czakra: 300 na pocisk obrażenia:500 na pocisk
Suiryuudan no Jutsu ranga: A czas nauki: 20h opis: jutsu polega na stworzeniu wodnego smoka, smok utrzymuje się przez 3 rundy czakra: 1500 obrażenia: 1000 na atak
Suishouha ranga: A czas nauki: 20h opis: jest to sekretna technika polegająca na stworzeniu przed sobą wiru wodnego który przemienia się w falę uderzeniową czakra: 1000 obrażenia: 3000
Daibakufu no Jutsu ranga: A czas nauki: 22h opis: jutsu to jest bardzo zaawansowane, polega ono na swtorzeniu przed sobą wodnego kręgu, krąg zaczyna się poszerzać i nagle w przeciwnika leci wielki wir wodny czakra: 1000 obrażenia: 1600
Bunshin no Jutsu ranga: E czas nauki: 3h opis: Technika ta pozwala shinobi wykonać iluzje własnego siebie, klony są sterowane telepatycznie przez ninja i mogą wykonywać dowolne czynności. Niestety są to jedynie iluzje i mogą być używane jedynie do odciągnięcia uwagi lub zaskoczenia przeciwnika. czakra: 30 na iluzję
Kai ranga: E czas nauki: 3h opis: Technika polegająca na rozproszeniu danego Genjutsu kontrolowanego czakrą czakra: 50
Kawarimi ranga: E czas nauki: 3h opis: Techinka stosowana przez większoś ninja. Jutsu te pozwala na szybką zamianę swojego ciała z dowolnym przedmiotem, rośliną, a nawet zwierzęciem. Dzięki temu można zmylić wielu przeciwników. Każdy kto da się na to nabrać przez pewien czas czuje się zdezorientowany, przy czym atakujący może spokojnie zaatakować z innego miejsca czakra: 80
Henge ranga: E czas nauki: 3h opis: Bardzo podstawowe Jutsu jakiego uczy się już dzieci w Akademi Ninja. Polega na zamienieniu ciała w dowolny przedmiot bądź osobę. Zastosowań jest parę, np. do zadań dywersyjnych by zmylić wroga. Aby transformacja się udała, wymagana jest przynajmniej przeciętna umiejętność kontroli czakry. czakra: 80
Kage Shuriken no Jutsu ranga: D czas nauki: 5h opis: Prosta, ale za to dająca efekty technika. Kiedy rzuca się jednego Shuriken'a, to ten prawdziwy ukrywa się pod nim w cieniu. Przeciwnik koncentruje się tylko na cieniu, co powoduje, że nie widzi tego prawdziwego. czakra: 100
Kirigakure no Jutsu ranga: D czas nauki: 5h opis: Prosta, a zarazem bardzo przydatna technika. Wytwarza się ogromna ilość mgły, co uniemożliwia przeciwnikowi przeprowadzenie ataku. Jednak tworzący tą technikę może bez problemu zaatakować swojego przeciwnika. czakra: 100
Soushuriken no Jutsu ranga: D czas nauki: 7h opis: Rzucamy dwa duże shurikeny, jednakże od obu shurikenów do naszych palców biegną nici dzięki którym kontrolujemy shurikeny. Daje nam to duże zaskoczenie przeciwnika, ponieważ myśli, że shurikeny zostały od tak po prostu rzucone, oraz nici są prawie niewidoczne. czakra: brak
Jouro Senbon ranga: C czas nauki: 7h opis: Osoba wyrzuca dowolną ilość parasoli w powietrze. W powietrzu potrafią utrzymywać się dość długo. Z ich wnętrza wylatuje ogromna ilość senbon'ów, która skierowana jest przy pomocy czakry w stronę przeciwnika. czakra: 50 na parasol
Kaeru Kaeru no Jutsu ranga: C czas nauki: 7h opis: Technika przydatna do straszenia swoich przeciwników . Wykonujemy pieczęci i dotykamy dłonią czoła przeciwnika zmieniając go w żabę. Gdy wróg zobaczy, ze mówiliśmy prawdę o zmianie w żabę wyśpiewuje nam wszystkie informacje XD czakra: 200 wymagania: umiejętność przywołania żab
Jagei Jubaku ranga: C czas nauki: 7h opis: Z obu rękawów wylatują dość spore węże i oplątują się w okół przeciwnika. czakra: 200 wymagania: umiejętność przywołania węży
Kuchiyose no Jutsu ranga: C czas nauki: 17h opis: Jest to technika, pozwalająca przywołać jakieś zwierze, bądź demona z innego świata. Jednak, żeby móc w pełni korzystać w tego jutsu, trzeba podpisać specjalny "kontrakt". Same podpisanie tego paktu jest bardzo proste. Ninja musi ofiarować swoją krew, jako coś w rodzaju zapłaty. Po zawarciu takiego "kontraktu" shinobi, dzięki swojej Chakrze, przywołuje zwierze/zwierzęta do swojego świata. Prawdę powiedziawszy tych istot nie można w pełni nazwać zwierzętami. Wkońcu są inteligentne, a na dodatek potrafią mówić (przynajmniej część). Aby cały proces przywoływania dobiegł do końca, ninja musi jeszcze wykonać pieczęcie. Oprócz tego należy jeszcze wybrać punkt na ziemi, którym nasz przyjaciel ma się pojawić. czakra: im więcej tym lepszy zwierz
Senei Jashu ranga: C czas nauki: 11h opis: Jutsu, dzięki któremu z ręki wyłaniają się węże. Mogą być przydatne do walki z wieloma przeciwnikami. Ilość węży zależy od poziomu zaawansowania każdego shinobi. Węża przydają się do obwiązania wroga lub, także, przerzucaniem go. czakra: 300 wymaga: umiejętność przywołania węży
Gama Daira Kage Ayatsuri no Jutsu ranga: B czas nauki: 17h opis: Łączymy się z cieniem przeciwnika, a następnie wchodzimy w niego kontrolując poczynania oponenta. Oczywiście nie możemy wykonywać wtedy technik. Gdy dojdziemy w miejsce do którego chcieliśmy wychodzimy z cienia. czakra: 1000
Hari Jizou ranga: B czas nauki: 10h opis: Polega na zmodyfikowaniu swoich włosów za pomocą czakry tak, by zamieniły się w tysiące ostrych jak brzytwach igieł, którymi można zasłonić się przed wrażliwym atakiem. Warto dodać, że przy okazji włosy znacznie się wydłużają i zaczynają sięgać ziemi. czakra: 300
Kage Bunshin no Jutsu ranga: B czas nauki: 10h opis: Technika ta pozwala na stworzenie kopii cienia. W przeciwieństwie do podstawowej techniki Bunshin no Jutsu, tworzy klony, które nie są kopiami, ale prawdziwymi istotami. czakra: 80 na klona
Mandara no Jin ranga: B czas nauki: 20h opis: Z własnych ust wypluwamy tysiące węży. Każdy wąż z pyska wysunąć broń którą mieliśmy w buzi. czakra: 2000 obrażenia: śmiertelne wymagania: umiejętność przywołania węży
Ranji Shigumi no Jutsu ranga: B czas nauki: 14h opis: Po utworzeniu potrzebnych pieczęci , ninja wydłuża swoje włosy i wysyła je w stronę przeciwnika, by pojmać swojego wroga. Jeżeli zdoła ''złowić'' przeciwnika w swoje włosy, użytkownik może sprawić, że włosy twardnieją i tworzą się kolce które zabijają przeciwnika który jest w środku włosów. czakra: 500
Rashoumon ranga: B czas nauki: 14h opis: Kiedy zanosi się na jakiś potężny atak przeciwnika, użytkownik szybko przywołuję tę bramę, i chowa się za nią. czakra: 2000 przetrzymane obrażenia: 10000
Senei Ta-Jashuu ranga: B czas nauki: 12h opis: Technika związana z przywoływaniem węży i wystrzeliwaniem ich z rękawa. Powoduje stworzenie kilkunastu, a nawet kilkudziesięciu bestii. Technika ta ma duży zasięg i trudno zrobić przed nią jakikolwiek unik, ponadto jad węży jest silnie trujący i nawet jedno ukąszenie może się bardzo źle skończyć. czakra: 700 Wymaga: Kuchiyose no Jutsu węży
Gamaguchi Shibari ranga: A czas nauki: 22h opis: Bardzo interesująca technika, za pomocą której używający może zamienić wnętrze jakiegoś budynku we wnętrzności olbrzymiej żaby przyzwanej z góry Myouboku (konkretniej chodzi o żołądek). Tworzy to coś na kształt żywej klatki, z której ofiary praktycznie nie może się wydostać czakra: 2000 wymaga: Kuchiyose no Jutsu- żaby
Rasengan ranga: A czas nauki: 22h opis: Mówiąc krótko - użytkownik wytwarza wir czakry w jednej z rąk, który jest utrzymany w formie małej kuli. Po zetknięciu z jakaś przeszkodą rozrywa ją na strzępy. czakra: 1000 obrażenia: śmiertelne
Sanjuu Rashoumon ranga: A czas nauki: 22h opis: Niewyobrażalnie potężna technika defensywna. Podczas gdy zwykły Rashoumon nosił nazwę „Ostatecznej Obrony”, ta jest z kolei kilka razy silniejsza od swojego poprzednika. Polega na przywołaniu trzech monumentalnych bram, przez które praktycznie nie da się przebić. czakra: 5000 przetrzymane obrażenia: 75000
Hiraishin no Jutsu ranga: S czas nauki: 32h opis: Technika teleportacji, która polega na natychmiastowym pojawieniu się w innym miejscu, uwarunkowanym tylko przez jedną rzecz – musi się tam znajdować specjalna notka, która jest niezbędnym pośrednikiem w procesie teleportacji. Przeważnie przed użyciem techniki zostawia się ową notkę z odpowiednią formułą w wybranym miejscu czakra: 200
Wioska:Konoha
|