Sharingan PBF 0.2 Beta

Zostań shinobi

Ogłoszenie

Roboty na Forum

#1 2008-11-06 18:48:43

Ichimaru Chikimomi

Kage

Zarejestrowany: 2008-11-06
Posty: 17
Punktów :   

Jutsu

Katon:
Housenka no Jutsu
ranga: C
czas nauki: 6h
opis: po wykonaniu pieczęci wypuszcza się kilka kul ognia, technika jest skuteczna gdy walczy się z kilkoma przeciwnikami
czakra: 100 na kulę obrażenia: 200 na kulę

Karyuudan
ranga: C
czas nauki: 12h
opis:jutsu polega na wypuszczeniu z ust promienia ognia, jest to mniejsza wersja techniki Karyuu Endan
czakra: 600 obrażenia: 900

Goukakyuu no jutsu
ranga: C
czas nauki: 6h
opis: po wykonaniu pieczęci wypuszcza się olbrzymią kulę ognia, kula leci blisko ziemi i jest powolna
czakra: 500 obrażenia: 900

Endan
ranga: C
czas nauki: 5h
opis: jest to po prostu mniejsza forma dai endanu
czakra: 400 obrażenia: 300

Dai Endan
ranga: B
czas nauki: 8h
opis: po skumulowaniu czakry ognia w płucach wypuszcza się ja w postaci kuli ognia, kula leci z wielką prędkością
czakra: 500 obrażenia: 600

Karyuu Endann
ranga: B
czas nauki: 18h
opis: technika polega na wypuszczeniu z ust wielkiego promienia ognia
czakra: 1000 obrażenia: 1600

Hibashiri
ranga: B
czas nauki: 9h
opis: technika polega na stworzeniu ognistego kręgu otaczającego przeciwnika, krąg zmienia się potem w tornado, którego nie można kontrolować
czakra: 700 obrażenia: 1000 na każdego w kręgu

Ryuuka no Jutsu
ranga: B
czas nauki: 19h
opis: jutsu dość zaawansowane, polega na wykrzesaniu z siebie olbrzymiej ilości czakry ognia, czakra ta otacza użytkownika i wystrzeliwuje w postaci wielkiego promienia we wroga
czakra: 1700 obrażenia: śmiertelne

Zukkoku
ranga: B
czas nauki: 19h
opis: technika bardzo silna, polega na wypuszczeniu kuli ognia która po uderzeniu w coś zmienia się w wielka ogniowa falę
czakra: 1000 obrażenia: śmiertelne

Gouryuuka no Jutsu
ranga: A
czas nauki: 12h
opis: jest to ulepszona forma Ryuuki, tutaj pojawia się głowa smoka która po trafieniu w cel zwęgla go
czakra: 1000 obrażenia: śmiertelne

Kasumi Enbu no Jutsu
ranga: A
czas nauki: 15h
opis: technika polega na wypuszczeniu gazu zmieniającego się w obłok ognia, ogień ten rozpada się na kilka małych kul
czakra: 1000 obrażenia: 2000

Hai Seki Shou
ranga: A
czas nauki: 12h
opis: technika polega na wyposzczeniu z ust gazu który otacza przeciwnika, w odpowiednim momencie użytkownik podpala gaz, technika zadaje duże obrażenia
czakra: 900 obrażenia: 600 na każdą osobą



Raiton:
Lightning Wolf
ranga: C
czas nauki: 13h
opis: jutsu polega na stworzeniu w ręce wilka z pioruna, potem wysyła się wilka na przeciwnika, technika jest dość silna
czakra: 600 obrażenia: 900 + paraliż

Raiton Kage Bunshin no Jutsu
ranga: B
czas nauki: 25h
opis: jest to ulepszenie kage bunshin no jutsu, poelga ono na stworzeniu klona z błyskawic, klon jest tak samo wytrzymały jak uzytkownik
czakra: 100 na klona

Chidori
ranga: B
czas nauki: 15h
opis: technika polega na skumulowaniu wielkiej energii pioruna w ręce, gdy uda się to zrobić, ręka shinobi zmienia się na zawsze w niezniszczalny miecz (gdy stosuje się to jutsu)
czakra: 300 obrażenia: śmiertelne

Gian
ranga: B
czas nauki: 13h
opis: jutsu polega na skumulowaniu w ustach olbrzymiej energii i wysłaniu jej na przeciwnika w postaci pioruna
czakra: 1000 obrażenia: śmiertelne

Chidori Eisou
ranga: A
czas nauki: 18h
opis: jutsu polega na stworzeniu miecza z chidori, technika jest bardzo niebezpieczna ponieważ może poważnie zranić przeciwnika i może się wydłużyć na jakąkolwiek odległość, ogranicza tylko czakra
czakra: 300 na 1m miecza

Chidori Nagashi
ranga: A
czas nauki: 18h
opis: ulepszenie chidori, polega ono na tym iż użytkownik kumuluje czakrę pioruna wokół siebie i tworzy taką jakby zbroję z pnączy czakry
czakra: 800 obrażenia: 500 + paraliż na parę minut

Chidori Senbone
ranga: A
czas nauki: 18h
opis: ulepszenie chidori, polega na tym że wysyła si.e w przeciwnika pięć elektrycznych senbone
czakra: 250 obrażenia: 50 na senbone + spowalnia ruchy

Kirin
ranga: S
czas nauki: 28h
opis: technika jest bardzo zaawansowana i niebezpieczna, najpierw wysyła się w chmury Gouryuuke (katon) aby je nagrzać, następnie po stworzeniu chidori przywołuje się błyskawicę lecącą na rywala, jutsu powoduje olbrzymie zniszczenia
czakra: Gouryuuka + chidori obrażenia: Śmierć (nawet kilku osób)

Raikiri
ranga: S
czas nauki: 25h
opis: jutsu bardzo podobne do chidori jednak jest potężniejsze bo tworzy się w ręce ostrze, a nie tak jak w przypadku chidori czakra ogarnia całą dłoń
czakra: 300 obrażenia: śmiertelne

Mattentaka
ranga: S
czas nauki: 35h
opis: jest to rozszerzone Kirin, nie trzeba wysyłać już Gouryuuki ani tworzyć chidori, wystarczy wykonać kilka gestów a w wybrane miejsce spada deszcz błyskawic
czakra: 3000 obrażenia: śmierć i zniszczenie nawet małej wioski


Doton:
Dochuu Eigyo
ranga: C
czas nauki: 3h
opis: jutsu polega na stworzeniu kilkunastu klonów, użytkownik sam chowa się w ziemi i czeka na odpowiedni moment, klony to iluzje
czakra: 100 na rundę

Dochuu Senkou
ranga: C
czas nauki: 5h
opis: jutsu polega na rzuceniu swojej broni w ziemię, potem wynurza sie ostrze atakujące przeciwnika, przypomina to płetwę rekina
czakra: 200 na rundę

Doro Gaeshi
ranga: C
czas nauki: 9h
opis: technika polega na wyrwaniu płatu ziemi i postawieniu go przed sobą, technika może przetrzymać duże obrażenia
czakra: 500 przetrzymane obrażenia: 900

Domu
ranga: B
czas nauki: 9h
opis: jutsu polega na zmienieniu swojej kończyny (bądź całego ciała) w stal, technike może pokonać tylko silne jutsu raiton, ręka staje się tak twarda ze może zniszczyć każdą bramę
czakra: 100 - 500 na rundę

Doryou Dango
ranga: B
czas nauki: 19h
opis: jutsu polega na stworzeniu wielkiej kuli ziemnej i rzuceniu jej w przeciwnika, aby utworzyć tą technikę wymagane jest: 7 siły i 5 ninjutsu
czakra: 1000 obrażenia: śmierć

Doryuudan
ranga: B
czas nauki: 11h
opis: jutsu polega na stworzeniu błotnej głowy smoka która wypuszcza w przeciwnika błotne pociski
czakra: 900 obrażenia: 600

Doryuu Heki
ranga: B
czas nauki: 17h
opis: technika polega na wypluciu błota które zaczyna szybko rosnąć, po chwili staje przed użytkownikiem ściana ziemi
czakra: 1500 przetrzymane obrażenia: 2000

Doryuu Jouheki
ranga: B
czas nauki: 22h
opis: ulepszenie doryuu heki, przed użytkownikiem staje wielki wał obronny z ziemi, nie trzeba pluć błotem
czakra: 2500 przetrzymane obrażenia: 5000

Doryuu Katsu
ranga: A
czas nauki: 22h
opis: technika podobna do doryuu jouheki, różnica polega na tym że to jest jutsu ofensywne, tutaj ściana zostaje podzielona na 2 części a potem si,e zamyka miażdżąc nieprzyjaciela
czakra: 2500 obrażenia: śmiertelne

Doryuu Taiga
ranga: A
czas nauki: 22h
opis: jest to jutsu błotnej rzeki, poprostu pod przeciwnikiem tworzy się błoto które potem przeistacza się w rwący potok
czakra: 900

Kouka Jutsu
ranga: A
czas nauki: 19h
opis: technika jest skutecznym jutsu obronnym, polega to na stworzeniu na sobie kamiennej skóry
czakra: 600 na rundę przetrzymane obrażenia: 1000, niweluje taijutsu do otwarcia 3 bramy


Suiton:
Mizu Kawarimi
ranga: D
czas nauki: 2h
opis: wodna wersja kawarimi
czakra: 50

Mizukiri no Yaiba
ranga: D
czas nauki: 5h
opis: w reku tworzy się wodny miecz
czakra: 200

Kokuun no Jutsu
ranga: C
czas nauki: 8h
opis: technika jest bardzo prosta, polega ona na stworzeniu deszczu z ropy
czakra: 500

Mizuame Nabara
ranga: C
czas nauki: 8h
opis: po wykonaniu kilku pieczęci pluje się wodą i tworzy się duża kałuża, wystarczy że przeciwnik na nią wejdzie i się przykleja
czakra: 500

Mizu Bunshin no Jutsu
ranga: C
czas nauki: 8h
opis: tworzy się wodna replikacja
czakra: 80 za klona

Suirou no Jutsu
ranga: C
czas nauki: 10h
opis: jutsu polega na złapaniu kogoś w wodzie i uwięzieniu go w wodnej kuli
czakra: 300

Baku Suishouha
ranga: B
czas nauki: 12h
opis: technika wymaga skumulowania olbrzymiej ilości czakry, polega to na wypuszczeniu z ust wody, tworzącej jezioro
czakra: 3000 obrażenia: 600

Goshokuzame
ranga: B
czas nauki: 9h
opis: po przyłożeniu ręki do wody, pod jej taflą tworzą się rekiny (5) atakujące przeciwnika pod wodą
czakra: 400 obrażenia: 200 na rekina

Gousuiwan no Jutsu
ranga: B
czas nauki: 9h
opis: dzięki tej technice można powiększyć swoje mięśnie za pomocą wody
czakra: 400 dodatek: +5 siła i 3 wytrzymałość

Hahonryuu
ranga: B
czas nauki: 12h
opis: jest to wodna wersja rasengana, niestety nie tworzy takich samych obrażeń
czakra: 400 obrażenia: 1000

Mizu Kamikiri
ranga: B
czas nauki: 10h
opis: po podniesieniu nogi kapie po niej woda, potem trzeba uderzyć w podłoże i idzie w przeciwnika wodne cięcie
czakra: 600 na atak obrażenia: śmierć (tnie skały)

Suijinheki
ranga: B
czas nauki: 15h
opis: jutsu polega na stworzeniu przed sobą fali wodnej która chroni przed atakami katon
czakra: im więcej tym lepiej

Suikoudan no Jutsu
ranga: B
czas nauki: 15h
opis: z wody lecą na przeciwnika wodne pociski
czakra: 300 na pocisk obrażenia:500 na pocisk

Suiryuudan no Jutsu
ranga: A
czas nauki: 20h
opis: jutsu polega na stworzeniu wodnego smoka, smok utrzymuje się przez 3 rundy
czakra: 1500 obrażenia: 1000 na atak

Suishouha
ranga: A
czas nauki: 20h
opis: jest to sekretna technika polegająca na stworzeniu przed sobą wiru wodnego który przemienia się w falę uderzeniową
czakra: 1000 obrażenia: 3000

Daibakufu no Jutsu
ranga: A
czas nauki: 22h
opis: jutsu to jest bardzo zaawansowane, polega ono na swtorzeniu przed sobą wodnego kręgu, krąg zaczyna się poszerzać i nagle w przeciwnika leci wielki wir wodny
czakra: 1000 obrażenia: 1600


Fuuton:
Daitoppa
ranga:C
czas nauki: 8h
opis: Osoba wykonująca tą technikę uwalnia z ust ogromną ilość powietrza, która z metra na metr przekształca się w ogromną kulę wiru
czakra: 800 obrażenia: 1000

Kamaitachi
ranga: C
czas nauki: 9h
opis: Jutsu wykonywane za pomocą wachlarza. Dość mocnym machnięciem ninja wypuszcza prawie, że huragan na swojego przeciwnika.
czakra: 500 obrażenia: 800

Kaiten Shuriken
ranga:C
czas nauki: 8h
opis: Technika polega na rzuceniu pięciu shuriken które ciągle się obracają i są kontrolowane bez nici ani żyłki, tylko za pomocą czakry wiatru
czakra: 300 na rundę

Mugen Sajin Daitoppa
ranga: C
czas nauki: 13h
opis: Shinobi musi skumulować w płucach olbrzymią ilość powietrza. Później z łatwością wyrzuca je z siebie i kieruje w stronę przeciwnika. W ten sposób z łatwością unika nadchodzącego ataku
czakra: 500 obrażenia: 800

Renkudan
ranga: C
czas nauki: 8h
opis: Używający zbiera powietrze w swoim żołądku, mieszając przy tym je ze swą czakrą , po czym wyrzuca je z siebie z dużą siłą, nadając mu jednocześnie olbrzymią prędkość.
czakra: 900 obrażenia: 1500

Atsugai
ranga:B
czas nauki: 12h
opis: jutsu natury wiatru, jest bardzo silne i może zniszczyć spory kawałek otoczenia, polega ono na wypuszczeniu z ust kuli wiatru która gdy w coś uderzy zaczyna się poszerzać i zadawać większe obrażenia
czakra: 700 obrażenia: 1500

Dai Kamaitachi
ranga:B
czas nauki: 12h
opis: ulepszone kamaitachi, jest większe i silniejsze
czakra: 400 obrażenia: 1000

Kamikaze
ranga: A
czas nauki: 18h
opis: jutsu polega na stworzeniu małego tornada, jest w 100% kontrolowane przez użytkownika i utrzymuje się przez 4 rundy, tornado może wciągnąć dość sporą rzecz lub ochronić przed atakiem np. ognia
czakra: 1000 obrażenia: 300 na rundę

Kami Oroshi
ranga: A
czas nauki: 18h
opis: wiatrowa wersja Daibakufu no Jutsu, atak niestety jest trochę słabszy
czakra: 1000 obrażenia: 1800

Inne:


Bunshin no Jutsu
ranga: E
czas nauki: 3h
opis: Technika ta pozwala shinobi wykonać iluzje własnego siebie, klony są sterowane telepatycznie przez ninja i mogą wykonywać dowolne czynności. Niestety są to jedynie iluzje i mogą być używane jedynie do odciągnięcia uwagi lub zaskoczenia przeciwnika.
czakra: 30 na iluzję

Kai
ranga: E
czas nauki: 3h
opis: Technika polegająca na rozproszeniu danego Genjutsu kontrolowanego czakrą
czakra: 50


Kawarimi
ranga: E
czas nauki: 3h
opis: Techinka stosowana przez większoś ninja. Jutsu te pozwala na szybką zamianę swojego ciała z dowolnym przedmiotem, rośliną, a nawet zwierzęciem. Dzięki temu można zmylić wielu przeciwników. Każdy kto da się na to nabrać przez pewien czas czuje się zdezorientowany, przy czym atakujący może spokojnie zaatakować z innego miejsca
czakra: 80


Henge
ranga: E
czas nauki: 3h
opis: Bardzo podstawowe Jutsu jakiego uczy się już dzieci w Akademi Ninja. Polega na zamienieniu ciała w dowolny przedmiot bądź osobę. Zastosowań jest parę, np. do zadań dywersyjnych by zmylić wroga. Aby transformacja się udała, wymagana jest przynajmniej przeciętna umiejętność kontroli czakry.
czakra: 80

Kage Shuriken no Jutsu
ranga: D
czas nauki: 5h
opis: Prosta, ale za to dająca efekty technika. Kiedy rzuca się jednego Shuriken'a, to ten prawdziwy ukrywa się pod nim w cieniu. Przeciwnik koncentruje się tylko na cieniu, co powoduje, że nie widzi tego prawdziwego.
czakra: 100

Kirigakure no Jutsu
ranga: D
czas nauki: 5h
opis: Prosta, a zarazem bardzo przydatna technika. Wytwarza się ogromna ilość mgły, co uniemożliwia przeciwnikowi przeprowadzenie ataku. Jednak tworzący tą technikę może bez problemu zaatakować swojego przeciwnika.
czakra: 100

Soushuriken no Jutsu
ranga: D
czas nauki: 7h
opis: Rzucamy dwa duże shurikeny, jednakże od obu shurikenów do naszych palców biegną nici dzięki którym kontrolujemy shurikeny. Daje nam to duże zaskoczenie przeciwnika, ponieważ myśli, że shurikeny zostały od tak po prostu rzucone, oraz nici są prawie niewidoczne.
czakra: brak

Jouro Senbon
ranga: C
czas nauki: 7h
opis: Osoba wyrzuca dowolną ilość parasoli w powietrze. W powietrzu potrafią utrzymywać się dość długo. Z ich wnętrza wylatuje ogromna ilość senbon'ów, która skierowana jest przy pomocy czakry w stronę przeciwnika.
czakra: 50 na parasol

Kaeru Kaeru no Jutsu
ranga: C
czas nauki: 7h
opis: Technika przydatna do straszenia swoich przeciwników . Wykonujemy pieczęci i dotykamy dłonią czoła przeciwnika zmieniając go w żabę. Gdy wróg zobaczy, ze mówiliśmy prawdę o zmianie w żabę wyśpiewuje nam wszystkie informacje XD
czakra: 200
wymagania: umiejętność przywołania żab

Jagei Jubaku
ranga: C
czas nauki: 7h
opis: Z obu rękawów wylatują dość spore węże i oplątują się w okół przeciwnika.
czakra: 200
wymagania: umiejętność przywołania węży

Kuchiyose no Jutsu
ranga: C
czas nauki: 17h
opis: Jest to technika, pozwalająca przywołać jakieś zwierze, bądź demona z innego świata. Jednak, żeby móc w pełni korzystać w tego jutsu, trzeba podpisać specjalny "kontrakt". Same podpisanie tego paktu jest bardzo proste. Ninja musi ofiarować swoją krew, jako coś w rodzaju zapłaty. Po zawarciu takiego "kontraktu" shinobi, dzięki swojej Chakrze, przywołuje zwierze/zwierzęta do swojego świata. Prawdę powiedziawszy tych istot nie można w pełni nazwać zwierzętami. Wkońcu są inteligentne, a na dodatek potrafią mówić (przynajmniej część). Aby cały proces przywoływania dobiegł do końca, ninja musi jeszcze wykonać pieczęcie. Oprócz tego należy jeszcze wybrać punkt na ziemi, którym nasz przyjaciel ma się pojawić.
czakra: im więcej tym lepszy zwierz

Senei Jashu
ranga: C
czas nauki: 11h
opis: Jutsu, dzięki któremu z ręki wyłaniają się węże. Mogą być przydatne do walki z wieloma przeciwnikami. Ilość węży zależy od poziomu zaawansowania każdego shinobi. Węża przydają się do obwiązania wroga lub, także, przerzucaniem go.
czakra: 300
wymaga: umiejętność przywołania węży

Gama Daira Kage Ayatsuri no Jutsu
ranga: B
czas nauki: 17h
opis: Łączymy się z cieniem przeciwnika, a następnie wchodzimy w niego kontrolując poczynania oponenta. Oczywiście nie możemy wykonywać wtedy technik. Gdy dojdziemy w miejsce do którego chcieliśmy wychodzimy z cienia.
czakra: 1000

Hari Jizou
ranga: B
czas nauki: 10h
opis: Polega na zmodyfikowaniu swoich włosów za pomocą czakry tak, by zamieniły się w tysiące ostrych jak brzytwach igieł, którymi można zasłonić się przed wrażliwym atakiem. Warto dodać, że przy okazji włosy znacznie się wydłużają i zaczynają sięgać ziemi.
czakra: 300

Kage Bunshin no Jutsu
ranga: B
czas nauki: 10h
opis: Technika ta pozwala na stworzenie kopii cienia. W przeciwieństwie do podstawowej techniki Bunshin no Jutsu, tworzy klony, które nie są kopiami, ale prawdziwymi istotami.
czakra: 80 na klona

Mandara no Jin
ranga: B
czas nauki: 20h
opis: Z własnych ust wypluwamy tysiące węży. Każdy wąż z pyska wysunąć broń którą mieliśmy w buzi.
czakra: 2000 obrażenia: śmiertelne
wymagania: umiejętność przywołania węży

Ranji Shigumi no Jutsu
ranga: B
czas nauki: 14h
opis: Po utworzeniu potrzebnych pieczęci , ninja wydłuża swoje włosy i wysyła je w stronę przeciwnika, by pojmać swojego wroga. Jeżeli zdoła ''złowić'' przeciwnika w swoje włosy, użytkownik może sprawić, że włosy twardnieją i tworzą się kolce które zabijają przeciwnika który jest w środku włosów.
czakra: 500

Rashoumon
ranga: B
czas nauki: 14h
opis: Kiedy zanosi się na jakiś potężny atak przeciwnika, użytkownik szybko przywołuję tę bramę, i chowa się za nią.
czakra: 2000 przetrzymane obrażenia: 10000

Senei Ta-Jashuu
ranga: B
czas nauki: 12h
opis: Technika związana z przywoływaniem węży i wystrzeliwaniem ich z rękawa. Powoduje stworzenie kilkunastu, a nawet kilkudziesięciu bestii. Technika ta ma duży zasięg i trudno zrobić przed nią jakikolwiek unik, ponadto jad węży jest silnie trujący i nawet jedno ukąszenie może się bardzo źle skończyć.
czakra: 700
Wymaga: Kuchiyose no Jutsu węży

Gamaguchi Shibari
ranga: A
czas nauki: 22h
opis: Bardzo interesująca technika, za pomocą której używający może zamienić wnętrze jakiegoś budynku we wnętrzności olbrzymiej żaby przyzwanej z góry Myouboku (konkretniej chodzi o żołądek). Tworzy to coś na kształt żywej klatki, z której ofiary praktycznie nie może się wydostać
czakra: 2000
wymaga: Kuchiyose no Jutsu- żaby

Rasengan
ranga: A
czas nauki: 22h
opis: Mówiąc krótko - użytkownik wytwarza wir czakry w jednej z rąk, który jest utrzymany w formie małej kuli. Po zetknięciu z jakaś przeszkodą rozrywa ją na strzępy.
czakra: 1000 obrażenia: śmiertelne

Sanjuu Rashoumon
ranga: A
czas nauki: 22h
opis: Niewyobrażalnie potężna technika defensywna. Podczas gdy zwykły Rashoumon nosił nazwę „Ostatecznej Obrony”, ta jest z kolei kilka razy silniejsza od swojego poprzednika. Polega na przywołaniu trzech monumentalnych bram, przez które praktycznie nie da się przebić.
czakra: 5000 przetrzymane obrażenia: 75000

Hiraishin no Jutsu
ranga: S
czas nauki: 32h
opis: Technika teleportacji, która polega na natychmiastowym pojawieniu się w innym miejscu, uwarunkowanym tylko przez jedną rzecz – musi się tam znajdować specjalna notka, która jest niezbędnym pośrednikiem w procesie teleportacji. Przeważnie przed użyciem techniki zostawia się ową notkę z odpowiednią formułą w wybranym miejscu
czakra: 200

Yamata no Jutsu
ranga: S
czas nauki: 52h
opis: Uwalniamy swoją dusze. W tej formie możemy użyć czakry, by kierować olbrzymim, wężem o ośmiu głowach. Z powodu jego dużej wielkości, wąż może spowodować masywne zniszczenia. Sam użytkownik może pojawić się w ustach jednej z tych głów.
czakra: 5000 na 8 rund
wymaga: przywołanie węży

Jujujen Bunshin no Jutsu
ranga: S
czas nauki: 72h
opis: Powstaje prawdziwy klon można się go pozbyć jedynie przez zabicie go(dosłownie trzeba go zabić jak człowieka i nie znika ale padają na ziemię zwłoki). Jedynym minusem tego jutsu jest to, że po jego wykonaniu czakra wykonującego zostaje równo podzielona pomiędzy stworzone ludzkie klony i niego samego.
czakra: 1000


Taijutsu:
Konoha Senpuu
ranga: D
czas nauki: 2,5h
opis: Technika polegająca na tym iż użytkownik wykonuje jeden obrót, uderzając przeciwnika
wymagania: 2 szybkość, 1 siła
obrażenia: 200

Dynamic • Entry
ranga: D
czas nauki: 2,5h
opis: Technika polegająca na tym że użytkownik biegnąc skacze z nogą wyciągniętą w rywala
wymagania: 2 szybkość, 1 siła
obrażenia: 300

Konoha Dai Senpuu
ranga: C
czas nauki: 6h
opis: Technika polegająca na trzykrotnym mocnym kopnięciu przeciwnika. Atak bardzo podobny do Konoha Senpuu.
wymagania: 3 szybkość
obrażenia: 600

Konoha Gouriki Senpuu
ranga: B
czas nauki: 10h
opis: Technika polegająca na tym iż użytkownik kilka krotnie obraca się z ogromną siłą uderzając przeciwnika.Atak ten jest prawie identyczny co Konoha Senpuu
wymagania: 5 szybkość, 2 siła
obrażenia: 700

Omote Renge
ranga: B
czas nauki: 13h
opis: Osoba wykonująca ta technikę owija swojego przeciwnika bandażem, następnie z dużą szybkością okręca się wokół własnej osi w kierunku ziemi. U kresu tego lotu, użytkownik odskakuje od swojej ofiary, a ta z bardzo dużą prędkością uderza w ziemie.
wymagania: 1 brama czakry
obrażenia: śmiertelne

Shishi Rendan
ranga: B
czas nauki: 6h
opis: Na początku trzeba użyć techniki Konoha Kage Buyou aby ustawić w dogodnej pozycji swojego przeciwnika(najlepiej w powietrzu).W trakcie lotu osoba znajdująca się pod ofiarą oddaje cztery silne uderzenia.
wymagania: 1 brama czakry
obrażenia: 1000

Ura renge
ranga: A
czas nauki: 18h
opis: po otwarciu 3 bramy użytkownik zyskuje niesamowitą prędkość, po zblizeniu sie do rywala kopie go tak aby wzleciał, potem okłada go kopnięciami i uderzeniami a wszystko to kończy uderzeniem w brzuch
wymagania: 3 brama czakry
obrażenia: śmiertelne

Asakujaku
ranga: S
czas nauki: 23h
opis: technika bazuje na olbrzymiej szybkości, gdy użytkownik zbliży się do wroga kopie go po czym okłada serią uderzeń z pięści, podczas ataku pięści wydają się być z ognia
wymagania: 6 brama czakry
obrażenia: śmierć



Genjutsu:Kasumi Juusha no Jutsu
ranga: D
czas nauki:6h
opis: Prosta technika a zarazem sprawiająca wiele problemów. Osoba wykonująca tą iluzję tworzy kilkanaście klonów. Co więcej, te replikacje mogą rzucać wszelkiego rodzaju bronią. Dużym plusem tej techniki jest to, że klony można pokonać, ale nie zniszczyć.
czakra: 300 na 2 rundy

Kori Shinchuu no Jutsu
ranga: C
czas nauki:12h
opis: Osoby, które wpadną w tą iluzję mają wrażenie krążenia w kółko po danych obszarze. Ninja może się szybko zmęczyć takim chodzeniem, jeżeli nie zorientuje się, że jest pod wpływem tego GenJutsu.
czakra: 1000

Kokohi no Jutsu
ranga: C
czas nauki:8h
opis: Efektem tej techniki jest zamiana danych przedmiotów według potrzeb osób wykonujących tą iluzję. Dość często może się zdarzyć, że nie wiemy iż jesteśmy już ofiarę tego jutsu.
czakra: 100

Magen • Jubaku Satsu
ranga: B
czas nauki:12h
opis: Jutsu te wywołuje dziwne wrażenie na osobie, która wpadła w tą technikę. Użytkownik po wykonaniu odpowiedniej kombinacji pieczęci znika. W tym momencie z łatwością może zbliżyć się do swojego celu. W momencie dojścia na dostateczną odległość za wrogiem pojawia się drzewo, którego gałęzie oplatają ofiarę. Dzięki czemu jest ona pozbawiona jakichkolwiek ruchów. Iluzja ta sprawia, że osoba ma wrażenie, że została złapana. W tym momencie użytkownik tej techniki wyłania się z drzewa i z łatwością może zadać ostateczny cios
czakra: 500

Kokuangyou no Jutsu
ranga: A
czas nauki:28h
opis: Te jutsu polega na uwięzieniu przeciwnika w ciemnym, nierealnym pomieszczeniu, w którym użytkownik bez trudu może zaatakować wroga. Uwięziona osoba musi liczyć jedynie na swoje zmysły słuchu i węchu. Nie można zniszczyć tego za pomocą KAI
czakra: 1000

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.narutooshup.pun.pl www.girlsgames.pun.pl www.nilfgaardguild.pun.pl www.glupawka.pun.pl www.merkury.pun.pl