Sharingan PBF 0.2 Beta

Zostań shinobi

Ogłoszenie

Roboty na Forum

#1 2008-11-06 21:37:50

Ichimaru Chikimomi

Kage

Zarejestrowany: 2008-11-06
Posty: 17
Punktów :   

Ichimaru Chikimomi

Imię:Ichimaru
Nazwisko:Chikimomi
Klan:Chikimomi
Kekkei Genkai:Suiton Shisei lvl.3 bez dodatku dmg

Organizacja:ANBU
Kasa:1.000 G
Chakra:5000
HP:4000
Ekwipunek:10 kunai, katana

Jutsu:
Mizu Kawarimi
ranga: D
czas nauki: 2h
opis: wodna wersja kawarimi
czakra: 50

Mizukiri no Yaiba
ranga: D
czas nauki: 5h
opis: w reku tworzy się wodny miecz
czakra: 200

Kokuun no Jutsu
ranga: C
czas nauki: 8h
opis: technika jest bardzo prosta, polega ona na stworzeniu deszczu z ropy
czakra: 500

Mizuame Nabara
ranga: C
czas nauki: 8h
opis: po wykonaniu kilku pieczęci pluje się wodą i tworzy się duża kałuża, wystarczy że przeciwnik na nią wejdzie i się przykleja
czakra: 500

Mizu Bunshin no Jutsu
ranga: C
czas nauki: 8h
opis: tworzy się wodna replikacja
czakra: 80 za klona

Suirou no Jutsu
ranga: C
czas nauki: 10h
opis: jutsu polega na złapaniu kogoś w wodzie i uwięzieniu go w wodnej kuli
czakra: 300

Baku Suishouha
ranga: B
czas nauki: 12h
opis: technika wymaga skumulowania olbrzymiej ilości czakry, polega to na wypuszczeniu z ust wody, tworzącej jezioro
czakra: 3000 obrażenia: 600

Goshokuzame
ranga: B
czas nauki: 9h
opis: po przyłożeniu ręki do wody, pod jej taflą tworzą się rekiny (5) atakujące przeciwnika pod wodą
czakra: 400 obrażenia: 200 na rekina

Gousuiwan no Jutsu
ranga: B
czas nauki: 9h
opis: dzięki tej technice można powiększyć swoje mięśnie za pomocą wody
czakra: 400 dodatek: +5 siła i 3 wytrzymałość

Hahonryuu
ranga: B
czas nauki: 12h
opis: jest to wodna wersja rasengana, niestety nie tworzy takich samych obrażeń
czakra: 400 obrażenia: 1000

Mizu Kamikiri
ranga: B
czas nauki: 10h
opis: po podniesieniu nogi kapie po niej woda, potem trzeba uderzyć w podłoże i idzie w przeciwnika wodne cięcie
czakra: 600 na atak obrażenia: śmierć (tnie skały)

Suijinheki
ranga: B
czas nauki: 15h
opis: jutsu polega na stworzeniu przed sobą fali wodnej która chroni przed atakami katon
czakra: im więcej tym lepiej

Suikoudan no Jutsu
ranga: B
czas nauki: 15h
opis: z wody lecą na przeciwnika wodne pociski
czakra: 300 na pocisk obrażenia:500 na pocisk

Suiryuudan no Jutsu
ranga: A
czas nauki: 20h
opis: jutsu polega na stworzeniu wodnego smoka, smok utrzymuje się przez 3 rundy
czakra: 1500 obrażenia: 1000 na atak

Suishouha
ranga: A
czas nauki: 20h
opis: jest to sekretna technika polegająca na stworzeniu przed sobą wiru wodnego który przemienia się w falę uderzeniową
czakra: 1000 obrażenia: 3000

Daibakufu no Jutsu
ranga: A
czas nauki: 22h
opis: jutsu to jest bardzo zaawansowane, polega ono na swtorzeniu przed sobą wodnego kręgu, krąg zaczyna się poszerzać i nagle w przeciwnika leci wielki wir wodny
czakra: 1000 obrażenia: 1600


Bunshin no Jutsu
ranga: E
czas nauki: 3h
opis: Technika ta pozwala shinobi wykonać iluzje własnego siebie, klony są sterowane telepatycznie przez ninja i mogą wykonywać dowolne czynności. Niestety są to jedynie iluzje i mogą być używane jedynie do odciągnięcia uwagi lub zaskoczenia przeciwnika.
czakra: 30 na iluzję

Kai
ranga: E
czas nauki: 3h
opis: Technika polegająca na rozproszeniu danego Genjutsu kontrolowanego czakrą
czakra: 50


Kawarimi
ranga: E
czas nauki: 3h
opis: Techinka stosowana przez większoś ninja. Jutsu te pozwala na szybką zamianę swojego ciała z dowolnym przedmiotem, rośliną, a nawet zwierzęciem. Dzięki temu można zmylić wielu przeciwników. Każdy kto da się na to nabrać przez pewien czas czuje się zdezorientowany, przy czym atakujący może spokojnie zaatakować z innego miejsca
czakra: 80


Henge
ranga: E
czas nauki: 3h
opis: Bardzo podstawowe Jutsu jakiego uczy się już dzieci w Akademi Ninja. Polega na zamienieniu ciała w dowolny przedmiot bądź osobę. Zastosowań jest parę, np. do zadań dywersyjnych by zmylić wroga. Aby transformacja się udała, wymagana jest przynajmniej przeciętna umiejętność kontroli czakry.
czakra: 80

Kage Shuriken no Jutsu
ranga: D
czas nauki: 5h
opis: Prosta, ale za to dająca efekty technika. Kiedy rzuca się jednego Shuriken'a, to ten prawdziwy ukrywa się pod nim w cieniu. Przeciwnik koncentruje się tylko na cieniu, co powoduje, że nie widzi tego prawdziwego.
czakra: 100

Kirigakure no Jutsu
ranga: D
czas nauki: 5h
opis: Prosta, a zarazem bardzo przydatna technika. Wytwarza się ogromna ilość mgły, co uniemożliwia przeciwnikowi przeprowadzenie ataku. Jednak tworzący tą technikę może bez problemu zaatakować swojego przeciwnika.
czakra: 100

Soushuriken no Jutsu
ranga: D
czas nauki: 7h
opis: Rzucamy dwa duże shurikeny, jednakże od obu shurikenów do naszych palców biegną nici dzięki którym kontrolujemy shurikeny. Daje nam to duże zaskoczenie przeciwnika, ponieważ myśli, że shurikeny zostały od tak po prostu rzucone, oraz nici są prawie niewidoczne.
czakra: brak

Jouro Senbon
ranga: C
czas nauki: 7h
opis: Osoba wyrzuca dowolną ilość parasoli w powietrze. W powietrzu potrafią utrzymywać się dość długo. Z ich wnętrza wylatuje ogromna ilość senbon'ów, która skierowana jest przy pomocy czakry w stronę przeciwnika.
czakra: 50 na parasol

Kaeru Kaeru no Jutsu
ranga: C
czas nauki: 7h
opis: Technika przydatna do straszenia swoich przeciwników . Wykonujemy pieczęci i dotykamy dłonią czoła przeciwnika zmieniając go w żabę. Gdy wróg zobaczy, ze mówiliśmy prawdę o zmianie w żabę wyśpiewuje nam wszystkie informacje XD
czakra: 200
wymagania: umiejętność przywołania żab

Jagei Jubaku
ranga: C
czas nauki: 7h
opis: Z obu rękawów wylatują dość spore węże i oplątują się w okół przeciwnika.
czakra: 200
wymagania: umiejętność przywołania węży

Kuchiyose no Jutsu
ranga: C
czas nauki: 17h
opis: Jest to technika, pozwalająca przywołać jakieś zwierze, bądź demona z innego świata. Jednak, żeby móc w pełni korzystać w tego jutsu, trzeba podpisać specjalny "kontrakt". Same podpisanie tego paktu jest bardzo proste. Ninja musi ofiarować swoją krew, jako coś w rodzaju zapłaty. Po zawarciu takiego "kontraktu" shinobi, dzięki swojej Chakrze, przywołuje zwierze/zwierzęta do swojego świata. Prawdę powiedziawszy tych istot nie można w pełni nazwać zwierzętami. Wkońcu są inteligentne, a na dodatek potrafią mówić (przynajmniej część). Aby cały proces przywoływania dobiegł do końca, ninja musi jeszcze wykonać pieczęcie. Oprócz tego należy jeszcze wybrać punkt na ziemi, którym nasz przyjaciel ma się pojawić.
czakra: im więcej tym lepszy zwierz

Senei Jashu
ranga: C
czas nauki: 11h
opis: Jutsu, dzięki któremu z ręki wyłaniają się węże. Mogą być przydatne do walki z wieloma przeciwnikami. Ilość węży zależy od poziomu zaawansowania każdego shinobi. Węża przydają się do obwiązania wroga lub, także, przerzucaniem go.
czakra: 300
wymaga: umiejętność przywołania węży

Gama Daira Kage Ayatsuri no Jutsu
ranga: B
czas nauki: 17h
opis: Łączymy się z cieniem przeciwnika, a następnie wchodzimy w niego kontrolując poczynania oponenta. Oczywiście nie możemy wykonywać wtedy technik. Gdy dojdziemy w miejsce do którego chcieliśmy wychodzimy z cienia.
czakra: 1000

Hari Jizou
ranga: B
czas nauki: 10h
opis: Polega na zmodyfikowaniu swoich włosów za pomocą czakry tak, by zamieniły się w tysiące ostrych jak brzytwach igieł, którymi można zasłonić się przed wrażliwym atakiem. Warto dodać, że przy okazji włosy znacznie się wydłużają i zaczynają sięgać ziemi.
czakra: 300

Kage Bunshin no Jutsu
ranga: B
czas nauki: 10h
opis: Technika ta pozwala na stworzenie kopii cienia. W przeciwieństwie do podstawowej techniki Bunshin no Jutsu, tworzy klony, które nie są kopiami, ale prawdziwymi istotami.
czakra: 80 na klona

Mandara no Jin
ranga: B
czas nauki: 20h
opis: Z własnych ust wypluwamy tysiące węży. Każdy wąż z pyska wysunąć broń którą mieliśmy w buzi.
czakra: 2000 obrażenia: śmiertelne
wymagania: umiejętność przywołania węży

Ranji Shigumi no Jutsu
ranga: B
czas nauki: 14h
opis: Po utworzeniu potrzebnych pieczęci , ninja wydłuża swoje włosy i wysyła je w stronę przeciwnika, by pojmać swojego wroga. Jeżeli zdoła ''złowić'' przeciwnika w swoje włosy, użytkownik może sprawić, że włosy twardnieją i tworzą się kolce które zabijają przeciwnika który jest w środku włosów.
czakra: 500

Rashoumon
ranga: B
czas nauki: 14h
opis: Kiedy zanosi się na jakiś potężny atak przeciwnika, użytkownik szybko przywołuję tę bramę, i chowa się za nią.
czakra: 2000 przetrzymane obrażenia: 10000

Senei Ta-Jashuu
ranga: B
czas nauki: 12h
opis: Technika związana z przywoływaniem węży i wystrzeliwaniem ich z rękawa. Powoduje stworzenie kilkunastu, a nawet kilkudziesięciu bestii. Technika ta ma duży zasięg i trudno zrobić przed nią jakikolwiek unik, ponadto jad węży jest silnie trujący i nawet jedno ukąszenie może się bardzo źle skończyć.
czakra: 700
Wymaga: Kuchiyose no Jutsu węży

Gamaguchi Shibari
ranga: A
czas nauki: 22h
opis: Bardzo interesująca technika, za pomocą której używający może zamienić wnętrze jakiegoś budynku we wnętrzności olbrzymiej żaby przyzwanej z góry Myouboku (konkretniej chodzi o żołądek). Tworzy to coś na kształt żywej klatki, z której ofiary praktycznie nie może się wydostać
czakra: 2000
wymaga: Kuchiyose no Jutsu- żaby

Rasengan
ranga: A
czas nauki: 22h
opis: Mówiąc krótko - użytkownik wytwarza wir czakry w jednej z rąk, który jest utrzymany w formie małej kuli. Po zetknięciu z jakaś przeszkodą rozrywa ją na strzępy.
czakra: 1000 obrażenia: śmiertelne

Sanjuu Rashoumon
ranga: A
czas nauki: 22h
opis: Niewyobrażalnie potężna technika defensywna. Podczas gdy zwykły Rashoumon nosił nazwę „Ostatecznej Obrony”, ta jest z kolei kilka razy silniejsza od swojego poprzednika. Polega na przywołaniu trzech monumentalnych bram, przez które praktycznie nie da się przebić.
czakra: 5000 przetrzymane obrażenia: 75000

Hiraishin no Jutsu
ranga: S
czas nauki: 32h
opis: Technika teleportacji, która polega na natychmiastowym pojawieniu się w innym miejscu, uwarunkowanym tylko przez jedną rzecz – musi się tam znajdować specjalna notka, która jest niezbędnym pośrednikiem w procesie teleportacji. Przeważnie przed użyciem techniki zostawia się ową notkę z odpowiednią formułą w wybranym miejscu
czakra: 200


Wioska:Konoha

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.glupawka.pun.pl www.gv.pun.pl www.girlsgames.pun.pl www.narutooshup.pun.pl www.merkury.pun.pl